پیکسل‌کشی

همیشه معتقد بودم که لپ‌تاپم ضربه ناپذیره و حوادث متعدد طبیعی و غیرطبیعی تو این مدت یکسال و نیم که داشتمش، نتونسته بودن گزندی بهش برسونن؛ و این برخلاف عقیده عمومی بود که میگفت لپ‌تاب‌های VAIO خیلی ظریف و آسیب‌پذیرند…

تااینکه یه ربع پیش همینطور که لپ‌تاپمرو همینجوری روشن سر و ته نگه داشته بودم و داشتم با یکی از بچه‌ها صحبت میکردم، از دستم سُر خورد و از سمت ماتحت زمین خورد. البته که زودی بازش کردم تا ببینم هنوز کار میکنه و خیالمم که راحت شد که هنوز کار میکنه، دوباره بستمش. بعد که اومدم نشستم، لپ تاپ رو باز کردم و خیلی زود نگاهم به خطوط سیاه‌رنگی جلب شد که در دو طرف LCD ظاهر شده بودند…

بله عزیزان من، با دست خودم کریستال مایع لپ‎تاپم رو به زمین ریختم و حالا باید در مملکت غریب با یه لپ‌تاپ داغون شده بسازم و بسوزم.

5 Responses to پیکسل‌کشی

  1. serhossien says:

    سلام اقا امیر
    ظاهرا دوباره فیلتر شدی، حداقل برای من یکی که فیلتری(ممکن از ای اس پی من باشه).دمت گرم بنویس که خوب داری حال دیکتتاتور رو می گیری. درباره لپ تاپم متاسفام اگه من جای تو بودم چند روز تب می کردم.

  2. علی says:

    سلام
    تبریک میگم دوباره فیلتر شدی !
    از بابت لپ‎تات هم خدا صبرت بده،آدم خماری بی موادی بکشه بهتر از اینه که حتی یک روز از سیستمش دور باشه.

  3. مردبارانی says:

    دلمان سوخت…تو این مملکت همینو کم داشتی فقط

بیان دیدگاه